uppdatering typ..

Nu får jag skriva något för att inte någon klagar över att vi inte uppdaterar bloggen! Hehe

Jag har teater premiär om mindre än en vecka och jag tror att mina repliker sitter nu, eller jag hoppas det! Mer info om det kommer så att folk kommer och kollar =D

Jag är inte lika sjuk längre och det känns najs. Längtar bara till sommar så att man kan gå på festivaler, och träffa kompisar; För att liksom ta det lugnt, sova under stjärnorna, mm. Det blir najs att bara komma bort lite från vardagen.

I leave you with a kiss and fine simple words I read today by James Dean, that I hope I always remember:


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."


/Blackmistress


Kommentarer
Postat av: sanna

Festival! Dags att boka hultsfred nu förfan!!

2008-05-18 @ 01:30:29
URL: http://mountainstream.blogg.se/
Postat av: Claudia

JAAAA vi måste göra det snart! =D

2008-05-18 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0