tankar..

Ibland känner jag mig så osäker; Osäker på livet, osäker på mig själv, osäker om imorgon, bara osäker, men jag antar att alla känner så någon gång.

Det är samma känsla som att gå på lera, du vet inte var du ska trampa, inte heller om du kommer att sjunka. Men man går ändå, man fortsätter att gå. Och då och då stannar man upp och tänker: finns det någon mening med det? Finns det någon som helst anledning till att fortsätta och gå? Att ställa sig upp när man har fallit ner? Ja, jag tror att den finns, även om vi inte alltid ser den, vi är antingen för lata eller för blinda för att se den...


/Blackmistress

image3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du kan alltid må bra av att gå på våra gig liksom, that will cheer you up! :D hoppas allt blir bättre

2008-05-11 @ 03:46:00
Postat av: Immortal

Je t'aime mon amie, mon coeur! Je ne sais pas pourquoi je te le dit, mais c'est la vérité. Et, ce que tu as dit est vrai, je me sens comme ca tous les temps. Je suppose c'est la vie!

Qu'est-ce que tu fais à ce soir? Rencontre-moi?

x Immortelle x

2008-05-11 @ 12:45:40
Postat av: Magda

Jag vet vad du menar. :)

2008-05-15 @ 00:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0