I don´t, but I do (I think)

Jag håller på att hosta ihjäl mig, har typ inte mina lungor kvar. Jag blir sjuk så ofta fattar inte varför, jag dricker fan C vitamin varje dag! Men skit tillskott tabletter! L Jag blir så irriterad på allt och alla! Även på mig själv.

Den ändå bra nyheten är att jag tror att jag har fått ett sommarjobb!! Hoppas verkligen det, jag förtjänar faktiskt det, J efter att ha knegat som fan! Ska provjobba på onsdag hoppas det går bra önska mig lycka till!
Nu ska jag försöka och sova för att jag verkligen är trött, känns som jag inte har sovit nåt under helgen. Godnatt!


/Blackmistress

image5


Kommentarer
Postat av: Immortal

uuum, "camel naturals" ?!

2008-05-13 @ 18:13:39
Postat av: Magda

Hoppas att det gick bra. Värsta snygga bilden.

2008-05-15 @ 00:12:41
Postat av: Magda

Jag tror jag vet varför du blir sjuk hela tiden, och jag tror att du också vet det om du bara tänker efter.

2008-05-15 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0