En eskapism till lycka!

Jag är lycklig! Riktig lycklig, jag har faktiskt inte känt så här på ett tag. Jag vet heller inte varför, och inte heller hur länge jag kommer att känna så här

Kl. är 01:30, och mina ögon svider av trötthet och hela min kropp gör ont! Men jag vill inte lägga mig, jag vill inte att känslan ska försvinna...


Det har varit en så seg vecka, Matte NP, bl a och massa annat, ville bara att fredag skulle komma, så att jag kunde ta mig till Kungsbacka med några vänner, och njuta av en skön spelning. För att då var det daggs för Marionette igen! Ännu en gång ägde de totalt!!! När de spelar så blir jag...asså det är så svårt att beskriva känslan men det är som att plötsligt världen stannar upp och musiken är allt som finns och betyder något. Resten, dvs verkligheten, är bara ett suddigt minne inom mig, alla problem, allt eländet i världen är borta. Jag vet inte om ni förstår, men det är som sagt svårt att förklara. Det är bara att ibland kan det vara skönt att ha en sådan eskapism, en sådan härlig verklighetsflykt.


/Blackmistress


Kommentarer
Postat av: Jimmy

hah, du är så söt xD

2008-05-10 @ 13:28:56
URL: http://marionette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0