11/05

Jag vill inte bli glömd. Därför är jag här, utan att ha nånting att säga. Förra helgens euforiska tillstånd blåstes bort i fredags av ångest, ensamhet och problem som egentligen kanske inte fanns. Hade jag varit där, hos min "kärlek", hade jag kanske haft ett leende på läpparna. Men det spelar ingen roll nu. Imorgon är det en ny dag, och kanske nånting nytt att glädjas över. Här är i alla fall resterna av en deprimerande helg, enjoy:


Hon föddes hos de vita, men härstammar från de svarta.
Ett köttstycke på en revirgräns.
Utan vilja. Utan val.
Ingen vill henne ont, men ändå tar de hennes liv.
För det är hennes fel att hon är fast.
Trots att kedjorna är deras.


x Immortal x

Kommentarer
Postat av: Claudia

hur gick provet?? :)

2008-05-12 @ 23:13:26
URL: http://deadlysins.blogg.se
Postat av: Magda

Shit, värsta djupa och fina dikten. Det känns som att jag inte har sett dig på länge för att jag knappt träffade dig i helgen. Du har inte berättat vad du gjorde, och jag vill veta. Du måste använda/ svara på din mobil för jag vill kunna skicka små, korta sms med
onödiga frågor eller information till dig. Just nu är jag rädd att jag ska råka skicka till din pappa eller Goggo... Lycka till på provet imorgon. À demain.

2008-05-15 @ 00:09:08
Postat av: Anonym

åaah, tack magdiz :P

2008-05-17 @ 23:04:35
Postat av: ååhh jag blir så arg!

men det kan ju inte bli mer emo!!!!!! ååhhh

2008-05-18 @ 23:04:46
Postat av: immortal

haha, det är ju iofs sant:P
(coolt att förra kommentaren är skriven exakt samma klockslag som den innan)

2008-05-20 @ 22:44:55
Postat av: immortal

btw, you hurt my feelings.

2008-05-20 @ 22:46:16
Postat av: Claudia

VADDÅ EMO? verkligen inte, vissa människor vet inte vad poesi är helt enkelt....det e bara att tycka synd om dem...

2008-05-21 @ 01:10:11
Postat av: Struma

Vi kan väl skippa stämplarna all together guys? Vad "ååhh jag blir så arg!" försöker förmedla är att han inte klarar av dyster/sorglig poesi, kanske p.g.a. en brist henne/honom?

2008-05-21 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0