EEEW...

Åh, God Damn it! Fuck Fuck Fuck, vad arg jag bliiiiiir! Fy fan vad äckligt! Blääääääää, apa , röööööv! jag blir så arg. Jag sitter och tittar på *usch* Outsiders ( paus just nu!). Och ja blir så in i helvete äcklad. Fucking crap vad upprörd jag är!

Dagens avsnitt - för er som inte vet, som inte tittar, som inte blir upprörda - handlar om "obedient housewives". "Obedient housewife"  nr # 1 = ganska okej faktiskt. Hon gör saker som jag aldrig hade gjort, men  jag ser mig själv som en öppen och trots ett tidigare inlägg, en fördomsfri människa så jag "accepterar" hennes beslut om att leva som en kapitulerande hemmafru - som om min åsikt överhuvudtaget skulle ändra Obedient housewife #1 livsstil!

Obedient housewife #2 får mig att spy! Hon låter sin man bestämma vad hon ska ha på sig, vilken restaurang de ska äta på, vad hon ska äta, när de ska ha sex, var de ska ha sex och hur de ska ha sex! Jag förstår inte hur hon kan vara lycklig genom att leva som en undergiven slav. Speciellt inte eftersom hon från början, enligt henne själv, var dominant och bossig. Raka motsatsen till den lydiga fru hon är nu. Usch!

Jag tänker inte gå längre in på ämnet, jag var trots allt väldigt glad idag innan jag satte på teven och började glo på Outsiders. Big mistakE! Det jag egentligen hade täkt att  skriva idag var ett helt vanligt bloginlägg om min helt vanliga dag. Men efter mitt "Big mistakE" är jag tyvärr inte på humör längre. Så jag skriver kortfattat: Jag har haft en bra dag, det har varit min första dag på SKF, äntligen känns det som att jag gör någon nytta!

So long suckers!....  x Immortal x

Kommentarer
Postat av: Claudia

usch cp!

men det känns bra att du har tagit väl hand om bloggen medan jag var borta! hehe

2008-06-17 @ 00:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0