Helt värdelös text, utan någon som helst poäng.

Jag är så glad. Så glad för att jag lever och andas. Så glad för att solen skiner. Så glad för att det är sommar och jag är ung. Så glad för att jag inte vill vara negativ och pessimistisk - inte idag, denna vackra dag!
      Jag har ljugit för er alla, för omvärlden och främst har jag försökt att förneka sanningen för mig själv. Jag avskyr inte solen, utan jag älskar honom. Just nu  är jag lycklig och det är helt tack vare honom och ljuset som han ger upphov till. Ljuset som sveper bort allt negativt och dåligt och fyller mig med förväntan istället. Det är svårt att förklara hur men jag vet att ni förstår. För den här känslan är universell.
      Jag ville skriva vackra ord. Nånting speciellt för min enda läsare, men tyvärr kan jag inte det. Jag är alldeles för upprymd och fylld av denna oförklarliga och akuta glädje för att kunna sitta still och koncentrera mig. Jag är ledsen dear, om jag gör dig besviken, men jag har inget intressant att säga för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får väl nöja mig med det här tills vidare.

2008-06-09 @ 00:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0