A7X for life!

image7


JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA GLAD!!!!!  Här hemma studsar jag upp och ner, hoppar som nån jävla påtänd kanin (hahaha) helt pepp och energisk!!!!! Jag har nämligen kunnat köpa Iron Maiden biljetter!!! Då jag kommer att kunna se mitt favorit band (förbandet): AVENGED SEVENFOLD!! Som jag verkligen älskar! Tänk att njuta av några härliga gitarr solos by Synyster och Zacky, och trummorna by The Rev, som btw gör att hela du skakar, och basen med Johnny Christ, och den grymme M.Shadows  med en underbar röst!!, Plus att det blir najs att kolla på Maiden också! Nu verkar det som sommaren kan bli roligt trots att jag inte trodde det skulle bli !eller?? Hoppas ni har också lika roligt =D Nu ska jag återgå till mitt plugg och mitt väldigt tråkiga liv!

Ha det!

/Blackmistress 


Kommentarer
Postat av: c. shadows

fan vad najs, glöm inte dina shadows brillor:P

2008-05-24 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0